Skupina Děti dr. Nehra vznikla roku 1996, aby se po několika drobných personálních změnách, pár desítkách odehraných koncertů a albu nazvaném "Neuděláš nic" její členové v roce 1998 rozutekli za svými hudebními projekty. Od roku 2009 však kapela, s novým repertoárem, začala opět vystupovat.
http://bandzone.cz/detidrnehra
Hudební počátky se datují k roku 2007, když si pořídil svou první el. kytaru. Syky si udržuje image folk-alernative kytaristy a zpěváka.
http://bandzone.cz/sykypisnickar
Šílený výtvarník a básník J. S. Fiala, který působil jako zpěvák v kapelách Patologický orchestr města Mariánské Lázně, Litinovej Pepa and Průmyslovej plyn a The Quas i Modo Bells. Jeho velice temnou poezii bude doprovázet sdružení s osobností, které nemusejí zkoušet, a proto se scházejí jenom na jevišti.
http://vokno.cunas.cz/fotoalbum/album1/page_01.htm
Vznikli v roce 2006 s jasným programovým zaměřením, a to: zhudebnění příběhů Vratislava Brabence (s jeho laskavým svolením). V Burgtheatru tak došlo v podstatě na navázání hudební spolupráce, jež započala již v roce 1977 /The Úžas - The Suřík/...
Tato skupina existuje od roku 2006, nicméně jejich historie začíná koncem 80. let ve složení Martin Roh (zpěv), Miroslav Balatka
(basová kytara), Oldřich Podroužek (sax), Zdeněk Povolný (bicí) a Petr Tomášek (kytara) pod názvem BEATOVÉ DRUŽSTVO SOKOLOV.
Začátkem 90. let vydává skupina dvě kazetová alba a SP. Hudbu BEATOVÉHO DRUŽSTAVA SOLKOLOV lze charakterizovat jako klasický
český underground, slušně zahraný a (obzvláště co se atmosféry textů týče), velmi vydařený. Koncem 90. let následoval rozpad skupiny.
V pozměněné sestavě skupina pokračuje do roku 2001 bez saxofonu pod názvem TATAR & BULHAR, kde nahrazuje zpěváka Martina Roha
zpěvačka Marina Černá. V roce 2005 se dává dohromady původní zpěvák Martin Roh s některými bývalými členy skupin BDS a
Blahostroj a zakládají skupinu BLAHOBEAT.
Současná sestava je Martin Roh (zpěv), František Kreysa (sax), Irena Reichlová (bicí), Jirka Konečný (kytara) a Míra Balatka (bas. kytara)
Jiříkovo vidění vzniklo v první půli roku 1996, původně jako improvizační odnož lokálně proslulé skupiny Jinovatka.
Jejich neradostné, temné skladby, které tak nemají na růžích ustláno, zato však mají rozhodně daleko k růžovým brýlím,
šťastné současnosti a optimistickým zítřkům.
Od samotného počátku je jasné, že ačkoliv se pohybují plus mínus na undergroundové scéně, s klasickým českým "plastikovským"
pojetím nemají mnoho společného (když už, pak budou spíše pochopitelní pro posluchače DG307).
Výrazná účast elektronických rytmů i samplovaných zvuků a ruchů logicky navozuje inspirační spojení s EGM typu
Front Line Assembly, ale i post punkovým obdobím The Cure. Temné plochy zkreslených kytar s melodickými houslemi a ledově
tepajícími elektronickými smyčkami, které ale podporují a zdůrazňují klasické bicí.
Slovo "nálada" tu hraje nemalou roli, ale všeobecně je cítit snaha posluchače zastavit a přimět ho soustředit se.
Jiříkovo vidění vystoupilo na soutěžní přehlídce Malá Alternativa, na dvou ročnících festivalu Lipnice, Prostřední Vydří
(Magor fest), UNDERGROUNDU Pelhřimov, Babího léta v Bohnicích, Rocku pro zelený tulipán, Drop - In, atd.
Kapela navazující na dlouholetou a skvělou tradici undergroundové party Plus naši.
http://bandzone.cz/primitivakustik
Hudební nevázaností a syrovou poetičností navazuje na Aktuál nebo stará "Dégéčka". Její počátky byly především přehlídkou
absurdních nápadů. Nevidím dlouho nejenže vůbec nevystoupili, neměli dokonce žádný repertoár, ani nevlastnili nástroje. Mezi
dodnes památné performance patřily tzv. křty jejich prvních alb, při nichž bylo několik málo exemplářů vhazováno do publika
jako sběratelská lahůdka. Uvnitř krabičky však byl jen booklet a prázdné CDR...
Skupina odehrála svůj první koncert v červenci 1993. Impulsem bylo setkání Jindry Tolara a Michaela Hackera z Bayreuthu.
Jindra Tolar měl za sebou tříletou existenci v bizarním sdružení Žába s peněženkou na zádech a právě působil v plzeňském Ložisku,
které se blížilo ke svému konci. Vzájemná souhra v kytarové hře měla za následek vznik kapely. Přidali se osvědčení spoluhráči ze
Žáby Stanislav Rybář a Karel Maso Koštejn. Odkazům do oblastí jazzu, psychedelie nebo hutného bigbítu dodával konečnou podobu zpěvák
Michael, obohacující skladby myšlenkovými poselstvími a sociálně-psychologickými komentáři i pódiovou prezentací ve formě hraných
mikropříběhů. V sestavě se zanedlouho objevil také saxofonista Ruda Rigo. Dalším prvkem zamýšleného konceptu vyjádřeného podtitulem
´spontanno performing art´ bylo v začátcích používání diapozitivů, od počátku je jedním ze znaků vystoupení prostor pro improvizaci.
Improvizace a jamování zůstává důležitou součástí dodnes. FFF odehráli na české i německé straně řadu koncertů, v roce
1998 se tato sestava rozpadla (odchod saxofonisty a zpěváka). Zbylá čtveřice se po čase spojila s Jimem Solanem, Američanem
žijícím tehdy v Karlových Varech; výrazově naprosto odlišný typ zpěváka s jiným přístupem i hudebním směřováním, zhutnění zvuku.
V současné době FFF & Henry Dollar vystupuje s Michelem Hackerem i bez něj.
http://web.me.com/jtolar/Site/v%C3%ADtejte.html